søndag 20. september 2015

Høstkaffe og ventetid.

Der gikk helgen ja, kanskje på tide å blogge litt igjen også! Jeg synes tiden går veldig seint, men det er nok den bokutgivelsen jeg har et bidrag med i som jeg venter sånn på, selv om jeg som sagt vet at det er LENGE til den boken kommer ut... Regner med at jeg får vite litt mer om hvordan det går etter hvert, men det tar lang tid før det endelige resultatet foreligger, mange måneder og et godt stykke uti neste år, så her er det nok bare å smøre seg med tålmodighet...! Skriveprosjektet 2015.

Ikke kan jeg si at jeg har brukt helgen til noe fornuftig skribentmessig heller. Fredag hadde jeg familiebesøk, men bortsett fra det har det ikke skjedd noe som helst, egentlig. Ok, så går det bedre med medisineringen som var så utfordrende for noen dager siden. Det er jo kjempebra at ting går seg til igjen, ettersom jeg var rimelig fortvilet da det sto på, ja! Men ellers er det nok intet nytt under solen. Ikke her i alle fall, selv om solen faktisk har tittet frem i helgen, og jeg har kunnet drikke høstkaffe på verandaen både fredag og lørdag!


Noe nytt under solen hos deg?



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?