torsdag 17. september 2015

Kan være utfordrende å være personlig nok.

Kjære leser!

Jeg vet at noen av innleggene på bloggen min kan virke litt vel personlige, som det forrige innlegget om de tekniske utfordringene rundt blødermedisinering. Men det må nesten bli sånn, hvis jeg først skal fortelle om livet mitt.


Jeg har også fått tilbakemeldinger på at jeg bør tørre å si litt om noen av de vanskelige temaene knyttet til blødersykdommen også og hva det gjør med meg, ikke bare det generelle rundt sykdommen som lett kan oppleves mindre personlig. Imidlertid synes jeg det har vært lettere å skrive om de nære opplevelsene i bokprosjektet mitt om å vokse opp med alvorlig blødersykdom, selv om jeg som sagt prøver å legge noe av det på bloggen også.



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette




@Lurer du på noe? Ta gjerne kontakt!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?