mandag 7. september 2015

Ventetid pågår...

Gro Jeanette på Bærums verk.
Nei, jeg blogger ikke alltid hver dag. Men jeg forsøker å få det til annenhver, det kommer an på hvor mye jeg har å fortelle også, det vet du. I går var søster'n og jeg ute på Bærums Verk sammen med mamma, og så dro vi hjem til mamma etterpå.

I dag skulle jeg opprinnelig ha skrevet på bloggen om hjemmehjelpen min som kom på besøk igjen. Det gjorde hun ikke, men det kom en vikar da, og det er jo kjempebra at de greier å sende noen når min faste hjemmehjelp ikke har mulighet. Rent ble det i alle fall! Etter at hjemmehjelpen hadde gått, var det medisiner og helt vanlige mandagssysler.



Jeg venter for tiden på tilbakemelding på hvordan det går med utviklingen av bidraget mitt i boken jeg har fortalt at jeg er antatt i. Har ikke hørt noe etter at jeg sendte en CD-plate med informasjon etter avtale, men den har nok nettopp kommet frem, så... Jeg håper virkelig at CD-en er mottatt og etter hvert godkjent. Jeg hører nok noe etter hvert nå. Og jeg føler meg sikker på at redaktøren gjør sitt aller beste for den boken :-) Det jeg har sett til nå er i alle fall veldig bra! Og jeg gleder meg til å kunne fortelle deg litt mer konkret om den. Og om skriveprosjektet 2015.

Håper at leserne mine har det bra!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)