lørdag 5. september 2015

Våget ikke å røpe for mye...

I dag fikk jeg overraskelsesbesøk av noen fra nærmeste familie. Altså, de ringte meg like før de hadde tenkt å dra da, men likevel. Siden dette ble litt sånn på direkten, ble det kaffe og is.

De hadde med flotte  hvite og lilla roser til meg, og var veldig interessert i å høre litt mer om bokprosjektet jeg deltar i for tiden. Det fikk de til en viss grad, men jeg holdt en del av det tilbake foreløpig. Det er ennå lenge til den historien kommer ut i ekstern bok, og jeg vet egentlig ikke hva jeg får lov av redaktøren å røpe, så...

Og du, jeg blir veldig glad om du vil følge bloggen min her inne også, ikke bare via Facebook og Twitter...? Velkommen skal du være!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?