fredag 16. oktober 2015

Prosjekt som ikke gikk helt etter planen...

Kjære leser!

Ja, du verden. Her er det noen dager siden jeg har vært, kjenner jeg. Men så er det jo ikke riktig det heller, jeg var jo innom bloggen i går! Jeg har hatt det veldig travelt, og måtte bare ta det som jeg følte hastet mest akkurat da.

Jeg har jobbet iherdig og vært veldig inspirert et par dager nå, har holdt på med et prosjekt jeg forsøkte å få til, men måtte dessverre gi meg så og si på målstreken. Det var fordi jeg manglet noen detaljer, som jeg ikke var riktig klar over at jeg trengte. Men jeg lærte masse, og kan helt sikkert bruke en del av det senere! Egentlig var jeg ganske optimistisk altså, men sånn er det. Det er ikke alltid ting går helt som planlagt! Men jeg skal ta opp igjen den tråden senere!

For å si det sånn; Det var fjortenårsdagen til skribentforeningen ULFF i dag, og jeg hadde så vidt tid til å tenke på det! Ok, jeg la ut en melding på den interne Facebook-gruppen vår da, men ikke så mye mer enn det. Det sier litt om aktivitetsnivået.

Håper at alle har det bra! Nå som jeg ikke er så opptatt lenger skal jeg huske å få blogget litt mer personlig igjen straks:-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)