onsdag 2. desember 2015

Aktivitet rundt bloggen min for tiden.

Kjære leser!

Tenk at jeg glemte å blogge 1. desember! Det er jo katastrofe, hehe. Det har de siste dagene vært litt andre ting å ta tak i her. Det meste handler om kommunikasjon. For noen dager siden sendte jeg en mail angående noe konkret på bloggen min, til en person som jeg mente burde informeres om akkurat den saken. Jeg skal ikke si så mye om dette akkurat nå, annet enn at det handlet om skribentliv-delen av bloggen.

I tillegg kom det inn en annen mail, fra en helt annen person. Denne saken gjaldt også noe som omhandlet bloggen, men denne gangen under helsetemaet. Men siden dette var en person og en sak jeg ikke kjente tilstrekkelig, måtte jeg bruke litt tid på å finne ut mer og svare vedkommende på mail.

Det at det er aktivitet rundt bloggen min nå, er selvsagt veldig hyggelig og inspirerende! Tidligere i år har ting innimellom vært litt travelt på grunn av et skriveprosjekt jeg har deltatt i, som tidligere nevnt. Men nå er det bare å ta kontakt!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hehe, helt katastrofe var de vel ikke :) Jeg tenker hvert år at jeg skal kjøre en slags adventskalender, både på skrivebloggen og andre steder, men hver desember er jeg akkurat like glad for at jeg lot det være. Jeg hadde garantert glemt flere datoer. Akkurat den 1. desember skulle jeg nok ha greid å huske, da :)
    Kjekt med litt epost og kontakt, ja. Og litt administrasjon må man jo regne med iblant.

    SvarSlett
  2. Ja, synes jeg synes i grunnen det har blitt en del administrasjon i det siste, både her og på ULFF sine sider, men det må til, om det skal bli noe sving over sakene, ja. Det nyeste nå ser du kanskje; Jeg fant endelig ut hvordan jeg skulle legge inn Twitter-oppdateringene på bloggen, så da gjorde jeg det like godt både her, og på ULFF-blogger, samt på hovednettsiden til foreningen. Var litt gøy og endelig få det til, helt av meg selv :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)