lørdag 5. desember 2015

Førjulstid, ankelvondt og hemmeligheter.

Kjære leser!

Det er den tiden på året hvor juleforberedelser er et nøkkelord. Men nei, jeg er absolutt ikke i havn med julegaver altså, har vel nesten så vidt begynt:-) Og når jeg først er inne på julen; Jeg fikk årets første julekort i dag :-) Det blir veldig fort julestemning når det første julekortet har kommet!

Jeg har ikke vært helt god i ankelen de siste dagene nå. Etter å ha handlet i nærbutikken i går, lurte jeg faktisk på hvordan jeg skulle komme meg hjem! Hadde med meg en krykke, men burde nok tatt med begge, ja. Og nettopp på grunn av krykkebruk og varebæring, har jeg i alle fall lært at jeg alltid tar med meg ryggsekk når jeg handler. Anbefales helt klart, til andre som måtte slite med andre som går med krykker eller av andre grunner trenger å ha hendene fri.

I dag virker det som det går litt bedre, etter medisinering i dag morges. Godt når ting ser ut til å ordne seg! Det skjer en del om dagen, men jeg har lært av erfaring å ikke dele alle skribenthemmeligheter på bloggen med en gang, selv om det kun er mindre planer eller delplaner. Jeg kommer tilbake til saken :-)

PS: Man SKAL ha hemmeligheter før jul :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)