søndag 6. desember 2015

Ikke så store utfordringer som i fjor!

Kjære leser!

I kveld har jeg vært i bursdagsselskap hos søsteren min i Vestby. Nydelig lasagne og kaker, i den familien kan de virkelig lage mat! Akkurat denne bursdagen i starten av desember er alltid veldig koselig, og markerer liksom åpning av julehøytiden. Tradisjoner er viktig!


Mine utfordringer på blødningsfronten i fjor på akkurat den dagen var jo ikke så artige da, men selve bursdagen var jo veldig koselig den gangen også! Man må jo gjennom noen utfordringer innimellom, så blir det ekstra hyggelig etterpå, har jeg hørt... Og så er det fint å se at ting innimellom kan gå veldig fint også :-)

Er egentlig litt sliten, måtte bare oppdatere bloggen litt før jeg køyer.... Vi høres!
Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)