tirsdag 19. april 2016

Lettet over god respons fra hovedkilden!

Kjære leser!

I morges våknet jeg før klokkeradioen min, da jeg hørte at det plinget i mobilen. Da kom det en lang melding på Facebook med tilbakemelding fra hovedkildene mine når det gjelder hestehistorien "Utfordrende ferie på hesteryggen." som ble utgitt i Turen jeg aldri glemmer.


Da jeg så hvem meldingen var fra fikk jeg nesten hjertet i halsen, hehe - og var med ett lys våken! Men det var ikke mye å frykte. Det var en veldig god, koselig og personlig tilbakemelding!

Aller først var jeg jo glad for respons om at boken i det hele tatt hadde kommet frem, og at de hadde lest historien. Setter også utrolig stor pris på så flott tilbakemelding som jeg fikk. Da jeg fikk svart henne, kom det litt senere på dagen enda en mail derfra, kjempekoselig!

Jeg kunne skrevet mye mer om dette her på bloggen føler jeg, men det gjelder å gi seg i tide. Jeg kan jo ikke gjenfortelle så veldig offentlig, annet enn at historien min i boken var mer enn godkjent, etter som jeg forsto. Konklusjonen på det hele var at de er glade for at rideturene har betydd så mye for meg, og at jeg har fått historien min utgitt. Og det er jeg også!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei. Skjønner godt at det var en fin tilbakemelding å få. Jeg har aldri skrevet noe basert på kilder, så jeg vet ikke hva jeg ville tenkt og gjort, men jeg tror at stillhet fra de vktigste kildene ville vært noe av det verste som kunne skje - da ville jeg begynt å gruble litt... Det slapp du! :) Fin onsdag!

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for kommentar! Ja, det er jo min personlige historie jeg forteller i boken da, så den er ikke akkurat basert på kilder, men de jeg har skrevet om eller nevnt i historien er jo kilder likevel. Men jeg hadde selvsagt kontaktet dem på forhånd da, og sagt at historien ville bli utgitt, og fått klarsignal på det. Men godt at de også likte sluttresultatet! Fin onsdag til deg også!

    SvarSlett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?