søndag 5. juni 2016

Fantasien var i allefall i orden :-)

Kjære leser!

Noen ganger blar jeg gjennom gamle notater og fagoppgaver jeg trodde jeg hadde glemt, og tilbakemeldinger på disse. Jeg må ærlig innrømme at ikke alt er like oppløftende når det gjelder tilbakemeldinger på skoleoppgaver, men utdraget du ser under her var da ganske hyggelig?

Jeg husker godt læreren som ga meg den, men skal ikke røpe hennes navn her. Tilbakemeldingen var lengre, jeg tar bare med starten. Dette er hentet fra mitt første år på Barnevernsakademiet i Oslo i 1991. Som jeg kanskje har nevnt før, flyttet Barnevernsakademiet fra Manglerud og til Høyskolen i Oslo etter hvert, men dette er altså fra det første året, innenfor faget Drama;


Lærerens kommentar til min semesteroppgave
ved Barnevernsakademiet i Oslo 1991.

"Utmerket innsikt i fantasiens verden" (sitat slutt), ja. Godt å se det bekreftet svart på hvitt :-)  Det er som sagt en hel del år siden denne dramaoppgaven min ble skrevet og tiden på BVA for øvrig, men det var morsomt å se igjen dette!

Fantasiens verden ja. Selvsagt, noe måtte jeg jo finne på da jeg jo i oppveksten var en hyppig pasient på det gamle
Rikshospitalet! Jeg fikk mye trening i å aktivere meg selv og finne på historier.



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)