onsdag 26. oktober 2016

Fikk inn mange hundenavn til novellen!

Kjære leser!

Jeg ser at det forrige innlegget mitt der jeg spurte etter gode hundenavn til en novelle ikke har blitt besvart her på bloggen, men jeg la ut akkurat samme sak på Gro Jeanettes Forfatterside, og til sammen fikk jeg inn hele 30 forslag!

Noen av hundenavnene kom som kommentar under innlegget, men de fleste dukket opp på internmail på Facebook. Dette var tydeligvis noe leserne mine hadde greie på og interesse for!
Tusen takk for hjelpen! Nå har jeg vel snart navn nok til en hel kennel! Trengte bare ett akkurat nå, men jeg samler dem opp så nå har jeg en hel liste (Hundenavn-dokument!) til neste gang jeg trenger et!

Den siste halve uken har jeg arbeidet en del mer med novellen, og tror den stort sett skal være ferdig, men jeg skal gå igjennom enda litt mer for å være helt sikker og å sluttføre den.

På gjengivelsen under har jeg anonymisert enkelte personers navn og bilde - for sikkerhets skyld.



Fortsatt fin kveld!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)