mandag 3. oktober 2016

Har meldt meg på stort arrangement.

Kjære leser!

Jeg fikk for en god stund siden en hyggelig invitasjon til et stort jubileum, som jeg har meldt meg på for lengst. Da invitasjonen kom i sommer føltes det ganske lenge til, det skulle jo skje så mye i mellomtiden når det gjelder forlagsfester og andre ting, pluss at jeg var så mye dårlig i ryggen. Derfor greide jeg egentlig ikke å tenke så langt fremover. I teorien ja, men ikke på ordentlig, jeg visste ikke hvordan ting ble. Fremdeles snakker vi flere uker fremover i tid. Men det er jo greit at slike invitasjoner kommer tidlig, så får man tid til å ta stilling til saken, bestemme seg og kanskje til og med glede seg litt?

Helt ærlig så visste jeg om denne saken før jeg fikk invitasjonen i postkassen også, men ting har en tendens til å føles litt mer virkelig når man får en invitasjon, synes du ikke? Men fordi det var så lenge til, har jeg utsatt å nevne noe særlig om dette på bloggen. Men som du sikkert skjønner; Jeg kommer tilbake til saken litt senere :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)