tirsdag 8. november 2016

Eldre video fra NRK om blødersykdom.

Kjære leser!
Ikke bare en sykdom.
Bilde lånt fra NRK's videofilm
"Ikke bare en sykdom, men også en skjebne",
fra 1970.

Den første posten på lørdagens program  på Foreningen For blødere i Norge (FBIN) sitt femtiårsjubileum 05. november på Thon Hotel Arena i Lillestrøm, var som tidligere nevnt visning av en eldre historisk videofilm. Programmet er fra NRKIkke bare en sykdom, men også en skjebne. Jeg tenkte jeg kunne vise den til dere som leser bloggen min også, i og med at filmen ligger offentlig ute på internett.

Filmen bærer jo preg av at den er gammel, fra det året jeg ble født, faktisk! Både tiden og den medisinske utviklingen har jobbet i mellomtiden!

Jeg gir videoen en egen bloggpost, da jeg syntes den fortjente litt mer enn å bli nevnt kun i forbifarten i selve jubileumsreferatet. Jeg håper at det er i orden for NRK at jeg deler den med deg som leser bloggen min :-)

I neste bloggpost kommer det mer litteratur :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?