mandag 28. november 2016

Julehilsener og mer flott himmel!

Flott himmel i dag morges!
Flott himmel i dag morges!
Kjære leser!

Sist fortalte jeg at jeg var hos tannlegen, og det begynner jo å bli noen dager siden. Hjelp, hvor blir tiden av? Ifølge tannlegen min kunne jeg kjenne ising den tannen som ble fikset på sist en stund, men det ble faktisk med litt ising den første kvelden, jeg kjenner ikke noe mer til det. 

Det har ikke skjedd så mye i det siste, i helgen dro jeg frem resten av julepynten og begynte å skrive litt julehilsener. Og ja, de hører også med innunder kategorien skribentliv! De skal ikke sendes før i desember altså. Eh... Det er jo bare et par dager til, det ja... Men jeg drøyer vel utsendingen noen dager til, vel.Forsøkte også å rydde unna litt annet stæsj, ettersom hjemmehjelpen min skulle komme i dag morges, hvilket hun også gjorde. Det ble så fint og rent, så! Det gjør seg med ren leilighet i blant!

I forrige innlegg på bloggen satte jeg inn et bilde av den fine himmelen ved solnedgang her hjemme, men i dag morges var det omtrent like fint! Så i mangel av et mer bloggrelevant foto, setter jeg inn et himmelbilde i dag også. I går tente jeg det første adventslyset, og selvsagt kunne jeg lagt ut bilde av det, men tenkte at et adventbilde har jeg vist dere før, så det var kanskje ikke så originalt. En fargerik himmel er liksom litt mer iøynefallende, tenkte jeg.

Da må jeg tilbake til julekortene, hører at de kaller på meg :-)

Håper at alle har det bra, vi høres!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Jo, det hører med å skrive noen julekort, og det har jeg hvert år planer om å skrive i god tid før de skal sendes, men greier aldri det... I fjor ble det kort fra Spania, så da hadde jeg litt bedre tid. Men jeg har faktisk sendt avgårde et par julegaver allerede, greit å være ferdig med det som kan ta lang tid i posten (utland). Og adventslys? Du regner vel ikke med at vi som titter innom bloggen din ville reagert om du brukte bildet fra i fjor? Gjenbruk går helt greit når det jo gjerne skal være nokså likt uansett. Eller har du andre farger på lysene i år, kanskje? ;) Fin adventstid ønskes!

    SvarSlett
  2. Hei! He he, nei, jeg tror ikke jeg hadde begått den største tabben om adventbildet var fra i fjor kanskje :-) Pakker og utlandspost er viktig å få sendt tidlig, helt enig. Du som har gjort det, er jo godt i gang! Fortsatt fin onsdag!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)