lørdag 10. desember 2016

Boktips: Turen jeg aldri glemmer, annonsert i VG i dag!

Kjære leser!

Tenkte jeg bare ville følge opp blogginnlegget mitt Et par boktips til jul og legge til at VG har stor annonse om Aleksander Gammes bøker i dag i bilaget VG Helg, blant annet om boken Turen jeg aldri glemmer, som jeg er medforfatter i.


Jeg synes jo det er litt stort da, at en bok jeg har en lang historie med flere sider og mange bilder i, blir annonsert i VG!


Kanskje denne boken vil ligge under noen juletrær i år? :-)


Turen jeg aldri glemmer, annonsert i VG!
Boken "Turen jeg aldri glemmer" annonsert i VG i dag!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Helt sikkert en flott gavebok som passer supert som julegave! Må være artig å se annonsen for et produkt du medvirker i, det er vel litt sjeldent selv for forfattere, med mindre man har en bestselger, så klart. Regner med at det drypper bittelitt royalties på deg hvis denne utgivelsen selger mer enn førsteopplaget. Tvi-tvi! :)

    SvarSlett
  2. Hallo og takk for svar! Var litt moro det der ja, så jeg gikk og kjøpte avisen kun for å få med meg begivenheten ;-) Om det har så mye å si for oss i forhold til royality vet jeg ikke, men kanskje hvis det tar veldig av ja, he he... Men veldig gøy med en sånn annonse for boken uansett!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)