torsdag 8. desember 2016

Et par boktips til jul?

Kjære leser!

Sist fortalte jeg om diktet mitt Tusen tårer som tok seg en liten tur rundt omkring på egenhånd igjen. Alltid spennende det, bare det gjøres riktig, som sagt. Jeg har også oppdatert en av de siste bloggpostene litt, ettersom jeg kom over noen detaljer som nødvendigvis burde være med.

Nå som det raskt nærmer seg jul, vil jeg tipse om at jeg fremdeles har noen få eksemplarer av juleboken Desember her, som selges superbillig nå for kun kr. 100,- inkludert porto innenfor Norge.

Jeg har også noen få eksemplarer av inneværende års utgivelse Turen jeg aldri glemmer (utgitt april 2016 på Cappelen Damm), Jeg er medforfatter i boken, med min egen personlige historie med flere bilder. Sistnevnte bok sendes imidlertid ikke i posten, da det er en ganske stor og tung bok.  Posten er forsøkt før, og bare portoen vil overstige 100,-, pluss bokens egen pris, så det ville ikke lønne seg for deg. Men om du kjenner meg kan du få kjøpt den av meg ved avtale da jeg har noen få bøker her, men jeg er  ganske sikker på at de har den i din nærmeste bokhandel også! Har du sett etter? Hva med å fortelle dine bekjente at du ønsker deg den i julegave?



Bokstabel med Turen jeg aldri glemmer!
Jeg var medforfatter i boken
"Turen jeg aldri glemmer",
som ble utgitt våren 2016.
(Foto: Gro Jeanette Nilsen.)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)