fredag 28. april 2017

Redigere smerter?

Kjære leser!

Jeg skrev en gang på Facebook at jeg lurer på hvorfor ingen har oppfunnet et redigeringsprogram på PC for smerte, og gjerne tilpasset den enkelte sykdom og diagnose.

Tenk om jeg kunne ta smertene inn i Photoshop og redigere der, eller redigere dem med et rettskrivingsprogram? Eller kan jeg trykke på "Delete"? Tenker jeg setter dette på ønskelista til jul ...

Kort oppdatering dette, det var bare en tanke som slo meg... :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?