fredag 26. mai 2017

Røntgenfoto av tennene mine i dag :-)

Helhetsbilde av tennene mine,
tatt hos tannlegen.
Jo da, artikkelen ble godkjent, den. Jeg skal bare sende bildene på nytt i litt større versjoner, og det regnet jeg jo med. Jeg skal få gjort det i løpet av helgen. 

I dag var det plutselig sommer for fullt, utrolig deilig vær. Denne fredagen har jo vært en litt inneklemt fredag, etter som det var Kristi Himmelfartsdag i går. Mange har nok tatt seg en langhelg, ja. Så hva har jeg gjort?

Jo, i dag har jeg vært hos tannlegen. Ganske grei rutineundersøkelse altså, som jeg er på hvert halvår. Null hull, og null tannvondt. Men synes ikke det er så festlig med alle disse småblødningene i munnen ved tannlegebesøk og pirking i tennene akkurat, men det hjelper å vite at jeg satte faktorkonsentrat før jeg dro, sånn at det ikke bygger seg opp til større blødninger.

Tenkte jeg skulle vise deg som leser bloggen min, et røntgenbilde som ble tatt av tennene mine i dag, alle sammen samtidig, faktisk! Jeg spurte pent om jeg kunne få lov  til å fotografere bildet som var på pc-skjermen på tannlegekontoret, og om det var greit at jeg la det på blogg eller sosiale medier. Det var helt greit. Bildet bærer preg av at det ble tatt litt fra siden, og at blitslyset ødelegger litt altså, i tillegg til at det var en sånn metallgreie jeg skulle legge haken mot. Men ellers synes jeg det var litt artig :-) Fikk instrukser om hvordan jeg skulle holde både munnen og hodet, ellers så skulle jeg gjerne ha smilt litt mer på bildet :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)