onsdag 24. mai 2017

Har endelig sendt fra meg artikkelen.

Kjære leser!

Du verden som tiden flyr, da! Etter at jeg fortalte om mitt lille bloggjubileum sist, har jeg for det meste brukt tiden på å fullføre artikkelen jeg har arbeidet med den siste tiden.

Lørdag hadde jeg egentlig en avtale i familien, men jeg var ikke helt i form, så den ble utsatt. I går hadde jeg også halvveis en avtale, men den ble også kansellert. Jeg var ikke helt i form da heller, men det var mest av alt fordi jeg var litt sliten etter å ha sittet til langt på natt kvelden før, for å få ferdig artikkelen og endelig få sendt den avgårde til første stoppested, hos ei som skulle lese gjennom.

Jeg har nå fått tilbakemelding derfra med klarsignal, men da jeg leste gjennom etterpå, fant jeg selv to små skrivefeil, bare en kommafeil og noe med en setning, så jeg rettet på det før jeg sendte den videre til redaktøren i Blødernytt som skulle ha den, dette ble gjort i går kveld. Så der ligger saken nå.

Jeg er litt spent på om det går bra med artikkelen, ettersom det var noen enkeltdetaljer jeg var litt usikker på denne gangen
. Jeg fikk jo klarsignal fra hun ene som leste, men det er selvfølgelig redaktøren som vet hvor god plass det er i bladet, og om artikkelen min kanskje blir litt for lang. Artikkelen har fire bilder, men jeg ga også et forslag om at dersom det ble for langt, kunne eventuelt det ene bildet sløyfes. Men vi får se når svar foreligger. Jeg har i allefall gjort så godt jeg kunne.

Og forresten - jeg ser det innimellom kommer nye personer som svarer på bloggposter. Veldig hyggelig, velkommen skal dere være! :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)