onsdag 10. mai 2017

Så hvem bestilte snø i mai?

Kjære leser!

Jo da, jeg var sent i seng i går, men jeg kom meg da opp i dag også.

Men si meg en ting; Hvem i all verden er det som sitter og bestiller snø for tiden? Det må jo være en som ikke har noe annet å drive med? Jeg minner om at vi straks er midt i mai.... Nei, spar heller den snøen til julaften, det passer mye bedre! Tenkte jeg skulle ut å kjøre i morgen, men tror jeg får se an været, gitt...

Jeg vet det kom noen snøfnugg i fjor omtrent på denne tiden også altså, men det var tross alt litt tidligere, og det la seg vel ikke på bakken, tror jeg...

Det ble et kort innlegg på bloggen i kveld, da jeg har litt mye å drive med for tiden. Men vi høres snart igjen, jeg kommer straks med mer :-)



Bildet mitt "Snø i mai" er knipset sent
onsdag kveld.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

4 kommentarer:

  1. Hehe, det var ikke meg!!! Jeg har ikke tid til å bestille vær for tiden, og ikke er jeg spesielt glad i snø i mai heller. Men det har vært et par kalde dager generelt, var ute og gikk i går og det var vel bare 3-4 grader og regn, så ingen overraskelse at det ble hvitt etter hvert. Men så gikk det over gitt, jeg la meg nok for tidlig til å se et eneste snøfnugg :)

    SvarSlett
  2. Hm, man kan jo aldri vite, om noen har spesiell god kontakt med værgudene... :-) He he.

    SvarSlett
  3. Hei, Gratulerer med dagen! Gro Jeanette

    SvarSlett
  4. Hallo Kari, og tusen takk for det! Håper at du også hadde en fin dag! Veldig koselig å se deg i alle fall! Jeg har skrevet litt om syttende mai i et blogginnlegg nå nettopp, som du kan lese her; https://grojeanette.blogspot.no/2017/05/syttende-mai-2017.html

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)