fredag 12. mai 2017

Noen kalte det estetisk vakker natur.

Frisk vårgrønn gressplen mot
hvit nysnø i mai...
Kjære leser!

Da jeg stilte spørsmålet Hvem bestilte snø i mai? i forrige blogginnlegg og i sosiale medier, fikk jeg kommentarer på Facebook som at "Frisk vårgrønn farge mot hvitt" og "Estetisk vakker natur og vakker fargekombinasjon"...Jo da, men det får da være grenser...

Nå er snøen i alle fall smeltet igjen, så jeg våget meg ut på kjøretur med min sommerskodde hc-bil igjen i dag. Trodde jeg var så flink jeg vet du, da jeg var på dekkskift til helt riktig tid for flere uker siden. Så feil kan man ta...

Nei, det får være nok om været på en liten stund, tenker jeg. Regner med at også snøen innser at den fortjener en god pause nå. I dag er det fredag, og i løpet av helgen skal jeg i en bursdagsfeiring, samt at det er litt av hvert som skjer til uken også. Vi høres!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)