onsdag 17. mai 2017

Syttende mai 2017.

Flott syttende mai-kake 2017!
Nydelig syttendemai-kake, bakt av
min kusine.
Kjære leser!

Syttende mai 2017 ble en fin dag, med koselig lunsj på Lilleaker hos verdens beste tante. En tradisjon som jeg er veldig glad for å få være med på.

Vi var ganske mange til bords, også i år. Jeg hadde med meg en flaske vin og et syttendemai-kubbelys til henne. Tenkte på blomster, men det har jeg hatt med flere ganger før, så jeg valgte å finne på noe annet. Jeg våget ikke å røpe hva jeg skulle ha med, da jeg skrev om dette på bloggen i går.

Min kusine hadde bakt en nydelig kake, som helt klart fortjente å bli avbildet her. Hun hadde også i år med hunden sin Shakira, som var behørig pyntet med syttendemai-sløyfe.


Shakira festpyntet til syttende mai!
Hunden Shakira er pyntet
til syttende mai!
Å få tak i taxi var ikke noe problem denne dagen, og jeg skryter gjerne litt av begge de to taxisjåførene som kjøre meg begge veier i dag. De var i syttendemai-humør, helnorske og veldig hyggelige å prate med. Og drosjene var som seg hør og bør flott pyntet med norske flagg.

Dette var en super dag, men nå blir det også litt bra å komme tilbake til normalen igjen. Jeg har et par ting på planen som jeg må se å få arbeidet litt mer med nå, etter en flott festdag i dag!

Hurra for syttende mai!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!






--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei, og vel blåst! Jeg ble nødt til å jobbe det meste av dagen jeg, det tror jeg ikke at jeg har gjort før. Men en liten tur ut på formiddagen, ble det da.

    SvarSlett
  2. Heisann! Takk for det! Bra du fikk deg litt fri også da, man trenger det innimellom :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)