tirsdag 16. mai 2017

Syttende mai-klipp og andre forberedelser.

Kjære leser!

De som syntes at forrige blogginnlegg handlet litt mye om andre enn meg selv, kan ha rett i det. Men så er det jo en av mine nærmeste, da. Ok, men i dag er det min tur!

Jeg tilbrakte formiddagen hos frisøren pluss en liten handlerunde på kjøpesenteret. Jeg hadde samme frisøren som sist, hun er så morsom å prate med! En god jobb med håret mitt gjorde hun også, så nå kan syttende mai bare komme!

Jeg skulle ellers ikke ha så mye på kjøpesenteret. Det jeg var på jakt etter var stort sett noe å ha med til tanten min som jeg skal feire syttende mai hos i morgen, slik jeg har gjort de siste årene. Jeg kan dessverre ikke fortelle deg hva jeg har valgt å ta med til henne (ennå i allefall), for å være helt sikker på å ikke avsløre det for henne.

Jeg vil samtidig benytte anledningen til å ønske leserne mine en flott syttende mai 2017! Vi høres!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)