lørdag 4. mars 2017

Inspirerende frisørbesøk.

Kjære leser!

I går var jeg en tur hos frisøren. Jeg skulle snart i en større bursdag, derfor tenkte jeg det kunne være på sin plass. Frisøren jeg har brukt tidligere hadde imidlertid ikke noe ledig på det tidspunktet jeg ønsket, så da måtte jeg velge en annen frisør, men på samme sted. Tja, litt spennende, men dette går vel bra, tenkte jeg og bestilte.

Og jeg ble faktisk veldig fornøyd. Med resultatet, men også med hun som var frisøren min, hun var faktisk veldig inspirerende å prate med, akkurat hva jeg trengte!

Frisøren min fortalte at hun var ganske ny i akkurat den salongen, og var utrolig positiv og hyggelig å snakke med. En sånn som du får følelsen av å ha kjent i mange år, og du må ta deg sammen for ikke å fortelle hele livshistorien og alle hemmeligheter :-) Veldig hyggelig jente i allefall, jeg skulle gjerne skravlet mye mer med henne, men nå vet jeg i allefall fornavnet hennes, i tilfelle jeg bestiller klipp hos henne neste gang også. Mest av alt hadde jeg lyst til å diskutere skriving med henne også, men nøyde meg med å si at jeg var fornøyd med arbeidet hun hadde gjort med håret mitt, og at jeg kanskje kom til å nevne det på bloggen.

Etterpå tok jeg en liten handlerunde på kjøpesenteret, når jeg først var der.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)