lørdag 10. juni 2017

Sommerlunsj i regnvær.

Feirer sommeren på Aker Brygge
- i regnvær... :-)
Kjære leser!

Etter gårsdagens frustrasjoner på budbilfronten, kjentes det helt perfekt med en hyggelig familielunsj på byen i dag!

Vi var fem personer på restaurant Olivia, Aker Brygge, for å feire sommeren. Nå fikk vi jo servert regnvær av værgudene da, men man kan jo ha det hyggelig likevel! Jeg måtte trekke litt på smilebåndet av en i følget vårt. Hun hadde med seg paraply som matchet jakka hennes perfekt, det så ut som de hørte sammen, men de gjorde visst ikke det, altså.

Jeg valgte meg en lasagne i dag. Den var veldig god, men jeg må nok innrømme at jeg ikke fikk i meg alt det grønne som lå ved siden av... :-) Men Cherry-tomatene var selvsagt gode! Og det var veldig godt brød til også. Etterpå var vi innom en pub, før vi avsluttet festlighetene for denne gangen:-)

Fortsatt fin helg!




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)