tirsdag 1. august 2017

Må vel rydde skrivebord innimellom...?

Kjære leser!


Som jeg sa i forrige blogginnlegg Det går i manus og rydding for tiden, hadde jeg planer om å rydde skrivebordet, med håp om mer konsentrasjon og inspirasjon. Her er resultatet, med FØR og ETTER-bilder :-)

Rotete skrivebord...
Kanskje på tide å rydde snart?



I gang med oppryddingen.
Snart ferdig med å rydde skrivebord...



Endelig ryddig skrivebord hos Gro Jeanette!
Endelig ferdig!


Premie etter ryddeaksjon!
Premie til slutt!
(Når man har ryddet skal man få premie, har jeg hørt...!)


Hvordan står det til med ditt skrivebord?

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

4 kommentarer:

  1. Så flink du er. Mitt skrivebord ligner veldig på ditt før-bilde. Verre er det at hele rommet jeg sitter i når jeg skriver, er fullt av rot... Men jeg gidder ikke bruke tid på å rydde; jeg er skikkelig lat sånn! Kos deg med premien, den har du vel fortjent :-)

    SvarSlett
  2. Hallo Randi!
    Tusen takk for dine ord! Godt å høre at det ikke bare er meg som roter :-) Vi er nok mange som trenger en liten gjennomgang i ny og ne, av hva vi virkelig samler på! Og jeg syntes det ble veldig mye hyggeligere å sitte ved skrivebordet etter ryddeaksjonen, og jeg tror det blir enklere å fokusere også!

    SvarSlett
  3. Hei! Så flink du er, det er jo litt kjekt å rydde når det blir så stor forskjell at det synes :) Og mitt hjemmekontor ligner nok mest på før-bildet ditt, ja. Når jeg en sjelden gang rydder blir det bare det lille området rundt tastaturet.
    Må bare spørre - blir du ikke sliten av å ikke ha dataskjermen rett foran tastaturet?
    God helg!

    SvarSlett
  4. Hei, og takk for svar! Det blir liksom litt mer driv over ryddingen når man tar bilder og viser det frem, he he... Men du, dataskjermen står litt til høyre, da, ikke midt foran... Og det går så fint så... :-) Fortsatt fin lørdagskveld :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)