torsdag 24. august 2017

Sensommerbesøk og rosa blomster.

Kjære leser!

Heldigvis gikk ryggproblemene mine fra mandag over, veldig glad for det! Jeg vil igjen takke effektive blødermedisiner for at også mine helseplager går over. Denne gangen også.

I dag hadde jeg lunsjbesøk av mamma og søsteren min, veldig koselig. Selv om det er blitt litt høstlig nå, fikk vi da sittet litt ute på verandaen, en stund i allefall. Vi fant fram noen varme klær, blant annet en varm, rosa Ponsho som har hengt uvirksom i skapet et par år, på tide den kom til nytte igjen!


Min søster hadde med seg noen flotte, rosa roser som du ser på bildet.
Jeg hadde jo ellers håpet at vi kunne plukke tomater fra tomatplanten på verandaen til lunsjen i dag, men selv om det kommer seg, var det ingen modne tomater i dag, dessverre. Jeg jukset og tok en i går, men den var veldig moden, så det måtte jeg ta før den falt av.

Jeg driver som vanlig med tusen ting på en gang når det gjelder skriverelaterte ting og annet. Skal se om jeg ikke skriver et nytt innlegg i morgen. Jeg har noen påbegynte blogginnlegg i ventekø... :-) 



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)