fredag 22. desember 2017

Kunstneriske røde negler til jul!

Jeg henger som jeg vel sa sist litt etter skjema her på bloggen. Det skjer så mye hele tiden! Det skal noe til å henge med i svingene. 

I går var jeg hos min venninne og nabo Catharin igjen, hun som driver med negldesign. Denne gangen skulle jeg ikke ha rosa negler som sist, men røde julenegler med snøkrystaller på! Utrolig stilig, og så kunstnerisk dette gjøres! Ingen negler har akkurat samme design. Snøkrystallene lages med hjelp av små sjablonger (altså ferdige former) som males over med stempellakk. Noen av neglene er det også små perler på. Etter at perlene er limt på, lakkeres det hele med gjennomsiktig lakk. Virkelig noen små kunstverk!

Jeg vet jo godt at mine skribentfingre ikke er verdens flotteste fra før, men det hjelper godt at neglene ser bra ut! Og dette med helse handler jo også om å føle seg bra, og da er det jo fint med en liten oppussing av neglene.

Om ettermiddagen den samme dagen skulle jeg ha noen fra familien på førjulsbesøk, som jeg nevnte i et tidligere blogginnlegg. Og da var det jo litt gøy med nylakkerte julenegler! Nå håper jeg bare de varer til julaften og helst litt innover i romjulen også!

Nå må jeg nesten runde av her for i kveld, men jeg er straks tilbake med mer!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)