onsdag 18. april 2018

Webinar og artikkelskriving.

Hei igjen! Som nevnt var det webinar om medisiner i går, og om hva som skjer innenfor bløderbehandlingen for tiden. Interessant å høre, selv om akkurat min faktormanglel, faktor 7, ikke ble så direkte nevnt. Det gjaldt mest faktormangel 8 og 9 dette, forsto jeg. Men kanskje neste gang? Det er jo uansett blødersykdom, samme sykehus og samme ekspertisen. Og noe av informasjonen rundt gjelder jo også for alle faktorvariantene. Det var uansett interessant å se hvordan de hadde fått det til og laget webinaret, ettersom jeg ikke har sett noe webinar fra den kanten før.

I dag har jeg fått tilsendt mer informasjon jeg trengte til artikkelen jeg har lovet å skrive om Damenes helg. Jeg etterlyste spesielt et bilde som antakeligvis skal være med, og det har nå kommet. Tenkte jeg skulle forsøke å være litt effektiv og få gjort mesteparten av artikkelen ferdig innen utgangen av helgen. 

Tenkte at det var greit å sette seg konkret mål, så har jeg noe å jobbe mot. Jeg har renskrevet noen av notatene mine og puttet noe av det inn i det artikkelutkastet jeg holder på med. Så får vi se om det blir noe skikk på det til slutt :-)

Ønsk meg lykke til. Takk. He he.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)