mandag 14. mai 2018

Ekstra medisin, og verandakontor.

Gro Jeanettes verandakontor.
Hyggelig med verandakontor!
Jo da, jeg fikk faktisk gjort litt redigeringsarbeid på bokmanus i helgen, som jeg nevnte var planen. Veldig fornøyd med det. Det var flere avsnitt som ble bedre formulert, og det liker jeg!

I dag har jeg hatt besøk av hjemmehjelpen. Veldig hyggelig å få det litt rent, og spesielt når jeg fortsatt sliter med nakken og ikke er helt i form. Etter at hun hadde gått ble det dobbel dose blødermedisin på meg, for den nakkeblødningen vil jo aldri slippe taket. Jeg kan sette dobbel dose om jeg vurderer det dithen at det er eneste muligheten, og at jeg husker å rapportere det inn. (Ups, medisinrapporter må jeg huske å sende inn snart, ja...!) Jeg har skrevet litt om dette med dobbel medisindose tidligere på bloggen også.

Men dobbel medisindose krever også at jeg helst har dobbelt så store sprøyter tilgjengelig, så jeg slipper å stikke to ganger. Heldigvis hadde jeg en, den var gått ut på dato, men det fikk ikke hjelpe. Det var jo kun sprøyten og ikke medisinen som var gått ut! Er det unntakstilstand, så er det nettopp det. Og ja, jeg er fullt klar over hva jeg gjorde. Ikke helt bra, men det får gå for denne gangen.

Etterpå ble det litt mer hyggelig og avslappende. For da satt jeg utrolig nok på verandaen og solte meg i flere timer! Det var jo så flott vær, den første ordentlige sommerdagen i år. Jeg pleier imidlertid å bli veldig rastløs av å sitte lenge stille og sole meg, så ja, jeg hadde selvsagt med meg ipad, notatblokk, og iphone ut. Det ble som et lite hjemmekontor, vi kan vel si verandakontor?


Jeg har jo de siste årene dyrket tomater på dette verandakontoret, men det har jeg ikke kjøpt inn ennå, men det kommer nok! Har du et verandakontor?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)