mandag 18. juni 2018

Sommerfest med litt uheldig avslutning.

Som jeg antydet i forrige blogginnlegg om Poet-neglene mine, var jeg på stor fest for et vennepar av meg på lørdagskvelden. De feiret sin fem års bryllupsdag, samt at de begge to har bursdag i sommerferien. Så ja, da slo de likegodt alt sammen til en stor fest. Veldig smart tenkt :-) 

Da jeg var i bryllupet deres i 2013, var den samme sommeren som jeg hadde startet bloggen. Dette gjelder en venninne jeg har kjent lenge, jeg traff henne det året jeg var russ, på Rosenvilde videregående skole i Bærum. Siden de det gjelder ikke ønsker så veldig mye offentlig publisering, skal jeg ikke gå så mye i detalj om selve festen. Men vi var i allefall mange gjester, over tjue personer. Mange hyggelige folk, og flere av dem hadde jeg truffet i bryllupet deres også.

A
vslutningen på festen ble for min del imidlertid ikke den aller beste. Ganske sent på kvelden, jeg vet ikke helt hvordan det skjedde, men plutselig må jeg ha snublet, for i allefall falt jeg på gulvet, skadet ankelen og dunket pannen mot bordet. Det gikk så fort, og jeg ble vel litt satt ut. Jeg husker bare at en eller to av de hyggelige mennene som var tilstede rakte meg hånden og dro meg opp av gulvet. Noen spurte om det gikk bra, og der og da trodde jeg det, jeg ble bare litt satt ut.

Jeg hadde vondt i ankelen, og jeg hadde kun en krykke med meg, ettersom jeg ikke var så verst i bena før jeg dro. Da jeg skadet meg var det blitt såpass sent på kvelden, at det var like greit å avslutte og ta en taxi hjem.

Dette hadde vært en veldig fin kveld, så det var utrolig kjedelig å avslutte på denne måten! Hjemturen gikk fint, og jeg kom meg opp i leiligheten. Foten ble bare verre, så da jeg la meg den kvelden hadde jeg det ikke spesielt behagelig, selv om jeg var glad for å ha kommet meg hjem.
Jeg forsto det måtte være en blødning inne i bildet her, for sånn kjentes det ut. Derfor sto jeg opp igjen og satte en sprøyte med blødermedisin litt senere på natten, etter gjentatte forsøk på å sove.


Jeg ser at denne historien blir litt lang, og har derfor valgt å fortsette i et eget blogginnlegg


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?