fredag 15. juni 2018

Jeg har fått Poet-negler!

I dag har jeg fått meg Poet-negler! Ja, helt sant! Jeg har vært hos min venninne negledesigneren igjen. Hun har laget tøffe skribentnegler til meg, eller Poet-negler, som det kalles. Utrolig at det finnes et eget negledesign-brett med mønster designet for akkurat dette! Vi bestilte akkurat dette designet nettopp med tanke på mine negler. Veldig gøy med Poet-design, samtidig som jeg skal på stor bursdagsfest straks, og da er det jo moro å pynte seg litt :-)

På det første bildet ser du neglene mine på den ene hånden i ferdig utgave. Vi valgte å lakkere to fingre på hver hånd med kun grunnfargen og litt skinnende lyserosa, ettersom det kanskje ville blitt litt voldsomt med alle fingrene med Poet-mønsteret. På bildet ser du at jeg holder rundt et stempel, for å kunne vise frem neglene på best mulig måte.


Jeg har fått Poet-negler!
Du ser at det står Poet på neglen til høyre,
ikke sant?



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?