søndag 26. august 2018

Oppdatert kjernejournal, og litt mer inspirert.

Sist fortalte jeg om Legebesøk og en nedlagt bokhandel. I går kom det melding fra fastlegen om at han hadde lagt inn kritisk helseinformasjon i kjernejournalen min. Nevnte kjernejournalen litt i forbifarten da jeg var hos legen på torsdag, da jeg for lengst har sett at jeg ikke selv får lagt inn kritisk informasjon der, men at legen må gjøre det. 

Med en såpass alvorlig diagnose som jeg har, synes jeg det er viktig at blødersykdommen kommer frem i kjernejournalen. Så da håper jeg virkelig at den blir lest også!
Når jeg i tillegg er opptatt av temaet i forhold til bokmanus og bloggen min, er det greit å påse at viktig informasjon kommer frem. Jeg har vært inne i kjernejournalen og tittet nå i ettertid, og det så bra ut! Veldig fornøyd med at fastlegen min kunne gjøre dette!

Jeg har ellers hatt en periode hvor jeg ikke har fått utrettet så mye som jeg hadde tenkt når det gjelder skriving. Men nå er jeg endelig tilbake, og har begynt å redigere litt i manus igjen og føler meg litt mer inspirert, og det kjennes fint!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)