onsdag 12. september 2018

Manusredigering og ferieutsetting.

Jeg har holdt på med litt redigering de siste dagene, jeg går igjennom avsnitt for avsnitt i bokmanuset mitt, og sånt tar tid! Føler jeg forsvinner inn i teksten, og glemmer at tiden går. Nesten litt sånn som jeg fortalte om i blogginnlegget Inspirasjon til skriving, selv når jeg ikke har tid, som jeg skrev i slutten av august. Jeg er i siget med redigeringen sånn sett, men føler fremdeles at det er litt langt frem med selve redigeringen. Jobber i etapper, litt av og på, hvis du skjønner. Men jeg skal prøve å få opp tempoet litt.


Jeg har ikke blogget på en liten stund etter at jeg skrev om den hyggelige Kiel-turen. Det har rett og slett ikke vært så mye å melde av det jeg vanligvis skriver om, eller rundt min egen person akkurat nå. Det skjer litt i forbindelse med familie og venner som har vært syke, og en ferietur og litt annet som ble utsatt, uten at jeg skal utbrodere det så veldig. Men selv har jeg holdt meg ganske frisk nå, og det er selvsagt hyggelig. Jeg har forresten planer om å melde meg på en seminarhelg som er litt senere i høst. Hyggelig å ha noe å se frem til!

I morgen skal jeg på styremøte i borettslaget, så det er vel på tide å pakke sammen for i kveld?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)