fredag 9. november 2018

Uggen ukestart, men flott tilbakemelding på sorgdikt!

Diktet mitt Tusen tårer, her i forminsket utgave.
Diktet mitt Tusen tårer,
her i forminsket utgave.
Denne uka føltes til å begynne med litt lang, men det kom noe godt ut av den også! Mandag og tirsdag følte jeg meg litt uggen, og jeg skulle egentlig ut og handle på kjøpesenter en av de dagene, og få ordnet noe som hastet litt. Men jeg var litt frossen og hadde halsvondt, og ble derfor hjemme. Onsdag deltok jeg på styremøte i borettslaget, et praktisk et, faktisk. Jeg hadde på forhånd varslet at jeg måtte se an formen, men når onsdag kom var jeg veldig mye bedre. Men jeg kjente det var  nok med det møtet.

Torsdag dro jeg endelig på handletur. Jeg måtte nesten få gjort det jeg skulle. Og ja, det kjentes godt å få orden i sakene! 

Det har ergret  meg litt denne uken at jeg ikke har vært opplagt nok til noe særlig skrivearbeid. Derfor passet det ekstra godt at jeg fikk en veldig hyggelig mail via sosiale medier, angående sorgdiktet mitt Tusen tårer. Hun som tok kontakt, hadde mange flotte ord om diktet mitt. Kortversjonen er at hun ville gjerne lese det opp ved en begravelse hun skulle i om kort tid. Veldig hyggelig for meg da, selv om det  jo selvsagt er en trist anledning. Jeg svarte henne at hun gjerne måtte holde meg orientert om hvordan det gikk. Akkurat den tilbakemeldingen om diktet gjorde liksom denne ellers så grå uka litt lysere!

Det var litt godt å ta det rolig i dag. Følte at jeg trengte det. I morgen er jeg invitert på lunsjbesøk, og det blir sikkert veldig koselig. Skal du noe spennende i helgen?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?