tirsdag 13. november 2018

Litt mer om gamle medisiner.

Kjære leser!

I et tidligere innlegg på bloggen min, sa jeg noe om det med litt mer vanlige tabletter og medisiner. Tenkte jeg skulle følge opp det litt. 

Det er ikke så lenge siden jeg tok en skikkelig gjennomgang av tablettene her hjemme. Skiftet ut utgåtte eksemplarer med nye. Og mens vi er inne på det; Du vet at gamle medisiner ikke skal kastes i vanlig søppel? Tenk på miljøet!

Vet du hvor i huset de gamle medisinene dine er?

Jeg føler meg av og til truffet på noe av dette selv, jeg. Må nok innrømme det. Selv om de fleste tablettene ligger samlet i et skap, fins det gjerne noen i diverse vesker jeg har hatt med meg, og så videre. Men jeg prøver å få levert medisinene på apoteket, samler opp i en pose som jeg leverer neste gang jeg skal innom der, eller når det har samlet seg opp litt.


Les mer om retur av medisin


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!  

Følg gjerne bloggen!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?