søndag 20. desember 2015

Ikke så mye vanlige tabletter lenger.

Kjære leser!

Det har i grunnen vært veldig greit med noen rolige dager nå, der jeg fokuserer mest på å få sendt ut julehilsenene. Jeg har ikke vært helt i form, og da er det fint å ikke ha så alt for mye på programmet.

Det er heldigvis mye som kan bedres eller repareres med blødermedisin, og det er jeg veldig glad for. Men ikke alt er nødvendigvis bare bløderrelatert, så i går kveld, eller natt var det vel, ble det vanlig Paracet for å roe smertene, sånn at det var mulig å få sove. Jeg tar vanligvis sjelden Paracet og slike vanlige tabletter, i alle fall adskillig mer sjelden enn tidligere år. Men det er godt å ha dem i skapet i tilfelle man får bruk for dem.

Og ja, når det gjelder nettopp sånt som ikke brukes så altfor ofte, er det også et tips og innimellom sjekke utløpsdato og fornye det man liggende og som man regner med å trenge igjen. Det gjelder jo også spesielt legemidler som skal skrives ut av lege og som dermed er litt mer omfattende å få tak i. Husk også det med å ha sjekket slike ting i god tid før ferier!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)