søndag 23. desember 2018

Sosiale førjulsdager og en grånisse.

Lillejulaften-feiring hos familien, og  her med grånissen jeg fikk i gave.
Lillejulaften-feiring hos familien,
her med grånissen jeg fikk i gave.
Det har vært noen fine førjulsdager, og jeg har latt bloggen ligge litt i ro. Beklager litt lite skriving, noen ganger trenger man å bare ha litt fri, og komme i mål med julegavene.

Lørdagen, den 22, var det besøk i to omganger her hjemme. Søsteren min var her en tur på kaffe midt på dagen. Om kvelden var min venninne og nabo her en tur og vi utvekslet julegaver. Tanten min var også innom for å levere julegaver en dag, men det må ha vært dagen før, det da. Det går litt i surr med disse førjulsdagene! :-) 


Lille julaften var det i allefall tradisjonell Lillejulaften-feiring hjemme hos pappa og de. Veldig koselig! Som jeg pleier denne dagen, så hadde jeg med meg julegave til noen barn som pleier å være der. I år fikk jeg gave tilbake også. Det var en hyggelig grånisse, du ser den på bildet. Her har den pakkekortet rundt halsen.

Og ja, det kommer mer, jeg har bare vært litt på etterskudd med bloggingen. Blant annet tenker jeg å fortelle litt om noen bøker jeg har gitt bort i anledning julen, og også noen jeg fikk.



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?