fredag 21. desember 2018

Vurdering av rullestol, og fullføring av julebrev.

I dag har jeg hatt besøk av en ergoterapeut som skulle komme og se på den manuelle rullestolen min, om den kanskje burde vært skiftet ut. Nå sitter jeg jo heldigvis ikke i rullestol til vanlig, men den er god å ha når det gjelder ferieturer her og der. 


Jeg hadde blant annet med meg rullestolen til Nord-Norge i sommer, den var god å ha på flyplassen og andre steder. Jeg hadde den også med til Kiel i høst. Jeg har hatt den rullestolen en del år nå, og i det siste synes jeg den knirker faretruende. I tillegg er et familiemedlem som vanligvis triller meg i den en del høyere enn meg, og den stolen jeg har er ikke regulerbar i håndtakene. Det er derfor vanskelig for henne å hjelpe meg med dette. Dette ga jeg også beskjed om. Jeg vil da ikke at min snille familie skal ødelegge seg når de kjører meg i rullestolen!

Dette har virkelig tatt tid. Det er vel et år siden jeg ba om en vurdering av den rullestolen, med håp om å få byttet den ut. Men nå like før jul er det tydeligvis tid for å ta tak i de sakene som ikke er så viktige. Hm... Skjønner godt at det må prioriteres altså, men likevel... Når alt kommer til alt er det heller ikke helt sikkert at rullestolen blir byttet ut, mulig de bare skifter noen av delene på den. Vi får se...

Jeg holder fremdeles på med julebrevet jeg skal sende ut til familie og venner, og satte deadline til natt til lørdag, altså nå straks. Jeg er egentlig ferdig nå, men tror likevel jeg skal vente til i morgen med å sende dem ut. Jeg synes disse julebrevene er artig å skrive, men akkurat i år har det visst blitt litt travelt for meg. Men det ordner seg nok!

Jeg har også avsluttet annonsen jeg hadde ute på Finn.no angående Desember-boken. Men det er bare å ta kontakt altså, jeg har noen igjen! Nå må jeg køye, jeg har litt å drive med i morgen også!


Takk for at du følger bloggen min!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)