mandag 17. desember 2018

Julebrevskriving og andre førjulsaktiviteter.

Som jeg sikkert har nevnt før, er det flere bursdagsselskaper i desember i vår familie. Vi er ikke før kommet hjem etter feiringen av søsteren min, før det er en ny runde med bursdag, denne gangen for mamma. 

Mammas bursdag ble denne gangen feiret 15. desember. Vi hadde en koselig bursdagslunsj hjemme hos henne lørdag formiddag. Jeg antydet så vidt sist at jeg skulle i den bursdagen. Jeg hadde kjøpt en bok fra Bokklubben som hun ønsket seg i gave, men jeg hadde også kjøpt et sølvarmbånd til henne da jeg var på Kiel-fergen i høst. Hvis du synes det er da lenge siden, så kan jeg også fortelle at jeg faktisk også hadde kjøpt en ekstra fin såpe til henne på et spesialutsalg i Nord-Norge i sommer. Den kunne jeg sikkert ha levert før, men faktisk glemte jeg den bort i mellomtiden!


Tidligere fortalte jeg at jeg hadde lagt ut annonse om juleboken Desember på Finn.no. Jeg fikk inn et par bestillinger, så to bøker er sendt ut. Hyggelig at noen var interessert. Jeg har et par-tre igjen, dersom noen vil ha.


For tiden arbeider jeg med årets julebrev, som jeg pleier å sende til slekt og venner. Jeg er egentlig litt sent ute, men siden de fleste sendes pr. mail, går det veldig fint. Planen er å få sendt ut disse en av de første dagene. Håper jeg.

Så ja, jeg må tilbake til julebrevet...


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?