mandag 10. desember 2018

Bokannonse på Finn, og juleselskaper på kollisjonskurs.

Kanskje det hørtes ut som jeg handlet veldig mye den dagen jeg var på handletur. Det gjorde jeg jo egentlig også, men til gjengjeld er det veldig sjelden jeg er ute på kleshandel. Det er et litt stort prosjekt for meg, spesielt hvis jeg skal ha mer enn et par plagg, ettersom jeg blir litt fort sliten. Derfor var jeg helt gåen i bena hele neste dag, og jeg ble sittende hele dagen. Sånn går det når man blir for ivrig...


De som kjenner meg på sosiale medier har forresten kanskje registrert at jeg har lagt ut annonse for juleboken Desember på Finn.no. Jeg har noen få eksemplarer igjen av den, og tenkte jeg skulle se om noen kunne være interessert når jeg selger den billig.

Ellers så var jeg hos tannlegen igjen i dag. Jeg visste jo at det skal gjøres litt, ettersom jeg var der for et par uker siden til undersøkelse, men måtte komme tilbake i dag for å fikse. Det passet bra at jeg ikke skulle være der før tolv, så fikk jeg god tid til å sette forebyggende sprøyte. Og ja, det ble litt bedøvelse og boring, men det gikk fint. I tillegg hadde bilen min snødd ned fullstendig siden sist jeg brukte den, så jeg trengte litt tid til å finne den igjen :-)
Godt å være ferdig med tannbehandling for i år, så nå kan julen bare komme!


Denne uka er det mye som skjer, i morgen for eksempel skal jeg i bursdagsselskap i familien, men jeg var også invitert på julebord med styret i borettslaget den samme kvelden. Det måtte jeg dessverre takke nei til, ettersom jeg hadde sagt ja til bursdagsfeiringen først. Jeg vet det var andre som også måtte melde avbud, men jeg skulle gjerne ha vært der.

Kanskje neste år?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)