fredag 7. desember 2018

Flott klesbutikk som tar slitne føtter på alvor!


Hyggelig kleshandel hos Alexis Mote i Oslo.
Gro Jeanette utenfor butikken
Alexis Mote i Oslo.
Jeg vet ikke hvor mange butikker, og spesielt klesbutikker opp gjennom tiden, der jeg med mine slitne eller vonde ben absolutt kunne hatt behov for å sette meg ned litt. Ta en liten pause, før jeg fortsetter handelen. Men så er det selvsagt ingen stol i sikte. Man må pent vente til man er ferdig å handle, og heller lete etter en kafe etterpå, og kanskje gå et stykke for å finne den også. Vel, i går fant jeg akkurat det jeg har savnet.

Jeg var på veldig hyggelig handletur i Oslo sammen med moren min, vi hadde avtalt å møtes i butikken Alexis Mote AS, som ingen av oss kjente fra før. Jeg hadde også med meg et gavekort jeg skulle bruke, som jeg fikk av søsteren min for en stund siden. Det var hun som hadde anbefalt butikken, men hun fikk ikke blitt med oss, fordi hun var bortreist akkurat da.

Du verden, så utrolig mange fine klær de hadde i den butikken! Men det de også hadde, var en sofagruppe midt i butikken, hvor man kunne sette seg ned og ta en velfortjent pause underveis i handelen. Jeg er sikker på at butikken også har igjen for dette, så slipper de dødsslitne kunder, men i stedet uthvilte og fornøyde kunder som gjerne fortsetter handelen etter en liten pause! Og så kommer de tilbake senere og sprer ryktet videre. Det var utrolig godt med en butikk som tar slitne ben på alvor! Faktisk fikk vi servert kaffe og twist også! Jeg vil også takke for veldig god service i butikken!

Mamma og jeg kom oss da ut av butikken til slutt, med to store poser med klær! Etterpå ble det lunsj, og jeg var rimelig sliten da jeg omsider kom meg hjem med taxi den ettermiddagen, etter en effektiv og fin bytur. Det som gjenstår, er å få ryddet ordentlig plass i klesskapet!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?