mandag 28. januar 2019

I god skriveflyt, men så var det disse løse lappene da...

Det ble faktisk en del manusskriving i helgen, som jeg hadde håpet. Faktisk synes jeg at jeg fikk utrettet en hel del! Tror det var den store inspirasjonen som kom over meg, og det føltes godt! 

Jeg har også fått sortert en del papirer med ideer og ting jeg skal bruke videre i manus og også ting som allerede er brukt, jeg er nok litt for glad i å notere ned ideer på løse kladdepapirer som jeg skal bruke i manuskriptet. 

For all del, jeg bruker dem også, og er heldigvis nøye med å notere i margen når de er puttet inn i selve boken, og eventuelt kaste lapper som jeg ikke trenger å ta vare på. Men likevel synes jeg det blir litt mye rot med alle disse kladdearkene. Og ikke bare ark, men også smålapper her og der.... Gule, rosa, hvite... Synes du ikke du ser meg? En gang beskrev jeg papirer i et dikt som ville fugler, he he… Godt at jeg er kommet såpass langt i manuskriptet, at disse flagrende lappene begynner å avta og nok vil ta slutt en gang!

I morgen håper jeg på mer skriving, og så blir det et par andre ting litt senere i uken, men jeg er i allefall ved godt mot. Jeg synes selv at blogginnleggene mine er litt korte for tiden, det er nok fordi jeg jobber mye med manuskriptet mitt og bare stikker innom bloggen i selvpålagte pauser.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg gjerne bloggen!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)