onsdag 30. januar 2019

Vurderer å delta i litt for spennende prosjekt!

Det skjer faktisk ganske mye for tiden. Jeg har nettopp dumpet borti et veldig spennende prosjekt, det er i kategori skriving+ , men det er så spennende at jeg vet ikke om jeg tør bli med for alvor.
Jeg føler selv at dersom jeg velger å virkelig hive meg ut i det, tar jeg turen ut på glattisen nesten, he he. Eller ut av komfortsonen, kan vi absolutt kalle det. På både den ene og den andre måten.

Jeg bør nok ikke røpe for mye akkurat nå, men du skal få slippe å vente i månedsvis, som jeg vet var tilfelle da jeg ble antatt i bokprosjektet Turen jeg aldri glemmer som kom ut i 2016. Det er ikke bokprosjekt jeg skal være med på nå, dette er av kortere varighet.

Ellers så går livet sin gang, jeg var på styremøte i borettslaget i går, og det har også blitt litt manusarbeid denne uken. Helt til dette nye prosjektet  begynte å svirre i hodet på meg, og jeg er faktisk redd jeg kommer til å angre hvis jeg ikke forsøker meg på det. Samtidig som jeg vet at enkelte som kjenner meg vil bli litt overrasket, men det får de bare bli. Jeg er sikker på at det vil bli lærerikt og som sagt litt utfordrende. Og jeg må bestemme meg raskt.

Men jeg tenker fremdeles; skal, skal ikke...?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg gjerne bloggen!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

4 kommentarer:

  1. Hei! Så spennende med sånn prosjekt! Selv om du ikke har fortalt så mye, skjønner jeg at det er litt å gruble på. Jeg elsker ut av komfortsone jobber, og siden du allerede har tenkt at du muligens vil angre om du takker nei, er det jo bare å gønne på! :) Venter i spenning!

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for kommentar og et lite dytt i riktig retning. Jo, jeg bestemte meg til slutt for å hoppe uti det og delta, er godt i gang nå. Mer om det om noen strakser! :-)

    SvarSlett
  3. Nå er jeg som før nevnt litt skEeptisk til bloggere som sier litt, men det kan jeg ikke snakke om. Men gleder meg til du kan dele hva det er. Da du beskrev prossesen tenkte jeg på artikkel, utfra hvordan vi jobba fra min redaksjonstid, i alle fall :) Lykke til.

    SvarSlett
  4. Hallo Susanne! Takk for svar! Jeg skjønner at du gjerne vil vite mer når man først sier A, så bør man si B også, jeg vet det. Jeg har nå lagt ut et blogginnlegg som er litt nyere enn dette også. Det har vært litt travelt i det siste, derfor ble det et par tilbakedateringer.

    Du får vite litt mer på det blogginnlegget som følger etter dette, men utover det så oppdager du kanskje det hele fortere enn du aner, inne på sosiale medier. Det var sånn jeg forsto det på hun jeg var i kontakt med i allefall, at det etter hvert vil dukke opp der, og at min del slippes nå fredag. :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)