tirsdag 5. februar 2019

Med i utfordrende og personlig prosjekt.

Og der var februar startet for lengst ja, og jeg har vært travelt opptatt disse siste dagene.

Jo da, jeg ble faktisk med på prosjektet jeg fortalte om i bloggposten Vurderer å delta på litt for spennende prosjekt. Du så kanskje det av kommentarfeltet sist. Men jeg nølte en stund, det er ganske personlig, men samtidig midt i blinken for både meg og bloggen min. Så hva har jeg egentlig å tape? Og hva har jeg faktisk sagt ja til?


Jeg satt store deler av søndagskvelden og  kladdet litt av prosjektet, og du skulle bare visst hvor mye jeg fikk gjort natt til mandag, ettersom utkastet til prosjektet skulle leveres mandag! Kladde ferdig prosjekt, finne ut hvordan det skulle gjøres, inkludert sette meg inn i et nytt program på pc. Hjelp.. Men jeg kom faktisk i mål med det jeg skulle gjøre til slutt!

Veldig spennende, dette! Jeg har kontakt med et eksternt firma (Jeg kommer tilbake til det senere) som redigerer sammen mine innspill og gir meg tilbakemelding på hva som passer og hva som ikke passer, og hvordan de vil ha det. Og jeg melder tilbake om hva jeg er enig eller uenig i. Veldig lærerikt! Men som sagt litt skummelt også, jeg er utrolig spent på hvordan det vil bli til slutt! Det var forresten en liknende korrespondanse jeg hadde for et par år siden også i forbindelse med sluttprosessen i min deltakelse i bokprosjektet Turen jeg aldri glemmer, men det var over veldig mye lengre tidsrom, og denne gangen er det som sagt ikke et bokprosjekt.

Det er jo hyggelig å erfare at noen faktisk er interessert i informasjon og ting jeg har å komme med. Det føles bra! Men som sagt, likevel litt skummelt fordi det er ganske personlig. På grunn av dette ser du kanskje at jeg ligger litt etter med blogging og tilbakedaterer litt her...


Så hva skjer videre? Akkurat nå er prosjektet utenfor min påvirkningsmakt, men jeg har fått vite at jeg skal få se over før det publiseres. Så da er det bare å smøre seg med den berømmelige tålmodigheten...


Takk for at du følger bloggen min!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?