fredag 1. mars 2019

Hyggelig restaurantbesøk med borettslagsstyret.

Blomsterpynt på En Elladi
Blomsterpynt på
restaurant En Elladi.
Det ble, til tross for utfordringene i forkant, en veldig hyggelig middag med styret på torsdagen. Vi var på en ganske ny gresk restaurant i nærområdet, En Elladi, og det var spennende å prøve noe nytt! Og etter å ha vært mye dårlig noen dager, var det godt å komme seg ut og se folk igjen!
Ikke alle kunne delta denne dagen, men sånn er det. Jeg var jo usikker selv også, og synes det var en stor utfordring den dagen. Jeg gjorde i allefall mitt aller ytterste og fikk det til, til slutt.

Jeg ankom med taxi og to krykker,sammen med ei av de som skulle være med. Hun var veldig behjelpelig, så det gikk greit. Det var ikke lange biten, men likevel for langt å gå, spesielt akkurat da.

Maten på restauranten, en gresk lammerett var god, og desserten, en gresk yoghurt med honning var helt nydelig og kan anbefales!

Nydelig, gresk yoghurt på En Elladi!
Nydelig, gresk yoghurt
på En Elladi!
I dag har jeg bestilt mer medisiner, litt tidligere enn planlagt fordi jeg jo har brukt dem litt hyppigere den siste uken. Hadde også besøk av moren min i dag, hun hang opp vårgardinene mine på kjøkkenet, og det ble veldig vårlig og hyggelig der. 

God helg!





--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Så hyggelig med nabolagsrestaurant! gresk er godt, hadde jeg hatt en sånn her i gata, hadde jeg nok skeiet ut en gang i blant :)

    SvarSlett
  2. Ja, veldig hyggelig at den ligger så nær! Tenker at det vil bli flere turer dit etter hvert. Litt greit å slippe å reise inn til Oslo sentrum bestandig :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)