mandag 4. mars 2019

Prøver å finne veien tilbake til vanlig skriving.

Joda, jeg vet at det ble litt mye prat om bildevideoen min her for en stund siden. Fullt klar over det, men jeg måtte liksom dele den med verden, når jeg var så heldig å komme med i prosjektet! He he...


De siste dagene har jeg mest av alt samlet enda flere løse tråder i skriveprosjektene mine. Både når det gjelder oppdatering av bloggen, og øvrig skriving.

Jeg hadde tenkt å få med meg et direktesendt nettskrivekurs søndag morgen, men det var visst litt for tidlig for meg gitt, så jeg glemte hele saken. Flaks for meg, så ble imidlertid reprisen sendt litt senere på dagen, så jeg fikk sett det da. Det gjorde hele resten av  søndagen for meg og kjentes veldig bra, for på den måten fant jeg tilbake til inspirasjonen og skriveenergien til skriveprosjektet mitt igjen. 


I dag gikk mye av dagen til å vente på en medisinleveranse fra Rikshospitalet, men det var jeg jo klar over at den ville gjøre, og jeg hadde nok å gjøre på skribentkontoret mens jeg ventet. 


Ha en fortsatt flott uke!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg gjerne bloggen!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Klart du måtte dele video, det var et flott opplegg!

    Jeg deltar også noen ganger på webseminar. Slenger meg med når det dukker opp noe gratis som ikke krever medlemskap etc, så det er gjerne en del reklame inkludert, men som oftest blir jeg litt inspirert mtp egne tekster. Det aller viktigste er riktignok å bare sette seg ned og skrive, jeg er ikke flink nok til det. På skrivereisen var jeg ganske produktiv, men etter at jeg kom hjem har jeg nesten ikke skrevet noe. Ikke veldig smart...

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg er heller ikke flink nok til å bare sette meg ned og skrive. De beste skriveøktene har jeg rett etter inspirasjon fra skrivekurs, skrive-webinar etc. Tror det trengs litt skjerpelser av og til her også, ja! :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)