søndag 24. februar 2019

Bildevideo om meg er sluppet!

Gro Jeanette Nilsen - nå også i  bildevideo-prosjekt!
Gro Jeanette Nilsen - nå også i
 bildevideo-prosjekt, 2019!
I dag ble bildevideoen om meg sluppet, på Facebook-siden til Sjeldendagen! Som jeg har vært inne på i tidligere blogginnlegg, så var dette prosjektet en litt annerledes måte å gjøre det på, en litt ut-av-komfortsonen-måte, hvis du skjønner. Men det er både spennende og moro å prøve noe nytt!

Jeg hadde kontroll på bildene, men ikke alltid hvor og hvordan teksten ble plassert. Prøvde også å komme med noen innspill, når det gjelder det at mine medisiner var vanskeligere å håndtere i oppveksten, og ikke alltid har ligget i kjøleskap, men faktisk vært dypfryst! Men det er bare pirking altså, helt greit. 

Da har jeg vært gjennom dette også, veldig god, interessant og spennende opplevelse, og ikke minst det å oppleve at noen faktisk synes historien min er spennende nok til å lag en sånn video-sak!

Jeg vil også takke hun som delte informasjon om dette prosjektet, slik at jeg så utlysningen. Veldig glad for det! Og tusen takk til hun som laget saken, og for alle hyggelige kommentarer i og utenfor sosiale medier!

Dette var et veldig hyggelig prosjekt å være med på! Synes jeg lærte litt på veien også, når det gjelder produksjon av videoen og samarbeid.

NB: Blogglenken i videoen er feil. Det skal være https://grojeanette.blogspot.com, og ikke .no, som videoen sier.

#sjeldendagen #blødersykdom #Proconvertinmangel #Faktorsjumangel 


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg gjerne bloggen!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?