onsdag 13. mars 2019

Fotoprosjektet er endelig sendt.

Kveldsstemning og vårsnø.
Kveldsstemning og vårsnø.
Sist sa jeg at jeg holdt på å forberede fotoinnsending. Jeg er endelig i mål med det prosjektet, det var en stor lettelse å få sendt dette av gårde i ettermiddag. Var egentlig klar til å sende inn fotoprosjektet i natt, men da var det et eller annet feil på den eksterne nettsiden tror jeg, så jeg fikk ikke lagt bildene inn i bildebanken. Mulig det var noe oppdatering på gang nattestid. 

Det ble litt mye å gjøre med bildene i forkant også denne gangen, ettersom det var mange bildefiler, og det tok sin tid å vurdere og velge bort. Når jeg får bildene skal jeg jo sette dem i album også, men det snakker vi ikke så høyt om enda... Det viktigste er å ha sendt bestillingen og etter hvert få bildene i hus.

Det kjennes godt å sende fra seg ting jeg  enten har tenkt på lenge, eller jobbet en del med. Enten det er skriveprosjekt eller andre prosjekter som jeg nedlegger litt arbeid i. Så kan jeg endelig slippe det prosjektet (for en stund?), og ta tak i andre ting, og eventuelt ta meg en liten pust i bakken før jeg begynner på noe annet. Bildet øverst i saken er tatt fra verandaen min nå i kveld. Jeg trodde våren hadde kommet, men her ser vi tydelig fremdeles at det snør. Men så er vi jo bare i mars, da... Utålmodig, jeg?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg gjerne bloggen!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Godt med alt som er gjort! Selv droppet jeg å lage papirkopier av bilder for noen tiår siden, hehe, samlet gjerne billetter og andre små minner som også ble limt inn. Har flere album stående, men det går ca 125 [sic] år mellom hver gang de hentes fram. God helg!

    SvarSlett
  2. 125 år ja, he he, har du telt etter...? :-) Jeg vil ha albumene i bokhyllen i kronologisk rekkefølge etter årstall, og da merket med årstall/dato. Bilder jeg har liggende i mapper på PC glemmer jeg å se på, det blir kun med de bildene jeg legger ut på nett i så fall. Tidligere printet jeg ut alle bildene selv, men det var så mye arbeid (og blekk etc.) at jeg fant ut at det var greit å overlate utprinten til et fotofirma, så kunne jeg konsentrere meg mer om skrivingen. God helg! Ser du har blogget, stikker innom bloggen din litt senere i dag.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget?