lørdag 7. september 2019

Litt helseutfordringer, men jobber med saken!

Jeg har vært fraværende fra bloggen en liten stund, ser jeg. Det skyldes dessverre ikke voldsom aktivitet i manuskriptet, slik det lå an til i forrige bloggpost, men heller det at jeg ikke har vært helt i form. 

Denne uken har jeg snakket med både Senter for sjeldne diagnoser og fastlegekontoret. Har fått meg en legetime i begynnelsen av neste uke, så får vi ta det derfra. Det er lurt å rydde opp i helseutfordringer innimellom, når det trengs! Jeg håper det ordner seg med helsen snart, da jeg har litt mye på programmet fremover.

Litt skribentaktivitet har det vært siste uka, men det burde absolutt vært mer. Jeg føler at jeg er litt på etterskudd av planene mine, og det kjennes litt frustrerende. Jeg har en liste over konkrete gjøremål innenfor skrivingen for denne helgen, men jeg får se hvor langt jeg kommer. Håper på morgendagen!


Vi høres!


Takk for at du følger bloggen min! 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?